مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

۵۵ پرونده برای اصناف متخلف در استان قزوین به دلیل بی‌توجهی به اجرای مصوبات ملی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

گشت‌های تعزیرات حکومتی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت:همزمان با شیوع کرونا در استان از دهم اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین‌ ۹۹، ۱۱۸ مورد گشت مشترک شامل ۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در مورد اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و همچنین مقابله و شناسایی با تخلفاتی چون احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی انجام شده است.

هوشنگ محمدی افزود: در این مدت ۱۲ واحد صنفی با تخلفات بالا و بی‌توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی پلمب و تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و اصناف قزوین با دستگاه‌های اجرایی و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا بسیار خوب و مثال زدنی بوده است، گفت: تشکیل ۵۵ پرونده با توجه به فعالیت ۳۸ هزار واحد صنفی در قزوین رقم ناچیزی است و باید در این مورد از همکاری خوب اصناف قدردانی کرد.

محمدی افزود: اصناف کم‌خطر بر اساس مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر می‌گیرند و اصناف پرخطر کماکان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

وی گفت: گشت‌های تعزیرات حکومتی استان قزوین در قالب ۶ تیم صبح‌ها و ۶ تیم عصرها به گشت زنی و بازرسی از اصناف می‌پردازند و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

کد خبر 498695

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha