رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این نشست بسیار قابل ملاحظه، نگران‌کننده است و هر لحظه احتمال رانش در این منطقه وجود دارد.

اتوبان پاسداران تبریز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم در چهارمین وبینار شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص نشست آسفالت اتوبان پاسداران، اظهار کرد: این موضوع باید سریعا بررسی شود؛ این منطقه به اصلاح اورژانسی احتیاج دارد.

وی افزود: سازمان فناوری شهرداری تبریز در خصوص برگزاری کمیسیون‌های شورای اسلامی نیز اقدامات لازم برای برگزاری وبینار انجام دهد.

بابایی اقدم همچنین ضمن انتقاد از بی توجهی به تصمیمات شورا، گفت: نتایج مرتبط با جلسات و تصمیم گیری‌ها باید پیگیری شود.

سونیا اندیش، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در چهارمین جلسه وبینار شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفت: همکاری خیرین و کمک‌های مردمی، کمپین نفس و خیرین اتاق بازرگانی تبریز و عزیزان در منطقه آزاد ارس پک‌های بهداشتی و کمک معیشتی و لوازم محافظتی تهیه شده، ظرفیت تولید لباس‌های محافظتی از ۴۰۰ عدد در روز شروع و به تعداد روزانه هزار عدد لباس ایزوله افزایش خواهد یافت.

وی گفت: لازم است در شرایط فعلی همبستگی مدیران حفظ و گسترش یابد.

محرم محمدزاده، عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در این خصوص احتیاط‌های لازم را انجام دهند.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: سیستم هوشمندسازی شهری وشهروندان باید پیش از هرچیز توسط سازمان فناوری به شهروندان آموزش داده شود.

وی گفت: با توجه به اینکه افرادی که در سازمان فناوری حضور دارند از سواد علمی بالایی برخوردارند در نتیجه آموزش از طریق این افراد ضروری بوده و می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

محمد زاده بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم برنامه‌ شش ماهه سازمان فناوری در خصوص هوشمند سازی شهر و شهروندان در اختیار اعضا شورا قرار گیرد.

وی افزود: این هوشمند سازی نباید به صورت نصفه نیمه انجام شده و در مواردی شهروندان را ملزم به انجام برخی کاغذ بازی‌ها در ادارت کنیم.

کریم صادق‌زاده، عضو شورای شهر تبریز که به بیماری کرونا مبتلا شده نیز با حضور در وبینار شورای اسلامی شهر تبریز از تمامی اقدامات شهرداری تبریز در خصوص مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: تخصیص بودجه توسط شهرداری تبریز برای مقابله با بیمارس کرونا انجام شده است، در این خصوص انتظار داریم تجهیزات حفاظتی مورد نیاز به پاکبانان و نیروهای خدماتی ارائه شود.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی که عموماً کارکنان آنها از شهر تبریز به این شهرک‌ها برای کار رفت و آمد می‌کنند، نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدوارم حقوق فروردین ماه کارکنان شهرداری تبریز در زمان لازم پرداخت شود، برای اقشار کم درآمد و شرایط معیشتی آنها در این روزها نیز اقداماتی انجام شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم که به زودی با تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری خصوصاً کارکنان بخش خدمات، روحیه این عزیزان در ارایه خدمات به شهروندان در سطح شهر نیز صد چندان شود.

کد خبر 498565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha