دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

شاید آن روزها خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم گمان نمی کرد ثبت این لحظه بعدها می‌تواند به سرمنشاء یک تاریخ پرافتخار منجر شود.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین،  ۵ سال پیش در چنین روزی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی برای هدایت پرسپولیس وارد شد تا یکی از طلایی ترین دوران سرخپوشان پایتخت را رقم بزند.

۱۸ فروردین سال ۱۳۹۴ برانکوایوانکوویچ بعد از مذاکرات اولیه با محمد حسین نژاد فلاح که آن زمان سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت برای عقد قرارداد به ایران آمد و البته اولین بازی این تیم برابر حریف عربستانی را هم از جایگاه ویژه استادیوم آزادی دید.

شاید کمتر کسی گمان می کرد تصمیم محمد حسین نژاد فلاح که سال ها پیش عضو هیات مدیره پرسپولیس بود رقم زننده یک دوره درخشان در تاریخ باشگاه شود و  شاید آن روزها خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم گمان نمی کرد ثبت لحظه ورود برانکو به ایران بعدها می تواند به سرمنشا یک تاریخ پرافتخار منجر شود.

برانکو در طول ۴ سال حضورش در پرسپولیس با ۴ مدیرعامل همکاری کرد که به جز نژادفلاح که عمر مدیریتش کفاف  بالا بردن جام قهرمانی را نداد سایر گزینه ها مفتخر به گرفتن عکس با دست کم یک جام قهرمانی شدند.حاصل تلاش کروات محبوب ۳ قهرمانی لیگ،یک قهرمانی جام حذفی ،۲قهرمانی سوپرجام و البته صعود به فینال لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی در این جام بود

 هواداران پرسپولیس شاید آرزو می کردند اگر دست تقدیر قرار است این ۴ گزینه را بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس بنشاند لااقل توالی آن به هم می خورد و سال پایانی حضور برانکو با پدیده ای به نام  «ایرج عرب» تلاقی- نداشت. 

از میان ۴ مدیرعاملی که برانکو تجربه همکاری با آنها را داشت تنها ایرج عرب بود که گویا درک درستی از واژه «افتخار» نداشت و با بی خیالی محض موفق ترین سرمربی تاریخ باشگاه را  فراری داد.  

کد خبر 498554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha