مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از کسب و کارهای فاوای آسیب‌دیده متناسب با تعداد نیروی انسانی دارای کد در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فرزاد توکلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرزاد توکلی اظهارکرد: به دلیل مشکلات پیش‌آمده برای برخی از کسب و کارهای نوپا در اثر شیوع بیماری کرونا و لزوم حداقل کردن عواقب اقتصادی و اجتماعی این پدیده، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری و مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی به ارائه تسهیلات سرمایه در گردش متناسب با تعداد نیروی انسانی اقدام می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان افزود: اشخاص حقوقی که به واسطه حوادث و بحران‌هایی همچون شیوع ویروس کرونا، سیل و زلزله ارائه خدمات و فروش آن‌ها، در یکی از ۳ حوزه خدمات فروش بلیت، تور و گردشگری، خدمات تحویل غذا و پلتفرم‌های ارائه خدمات در محل، تحت تاثیر قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ایران نوآفرین به نشانی irannoafarin.ir با ثبت‌نام و ورود اطلاعات خود، درخواست تسهیلات اضطراری نوآفرین کنند.

وی با اشاره به نوع و میزان تسهیلات اضطراری گفت: این تسهیلات حداکثر ۲ میلیارد تومان برای شرکت‌های غیرنوپا و ۵۰۰ میلیون تومان برای شرکت‌های نوپا و با نرخ بهره ۹ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 498543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha