محمدعلی گرایی کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم ملی در گفت و گو با همشهری عنوان کرد: این روزها که در خانه هستم بیشتر وزنه می زنم و هوازی کار می‌کنم. دلم برای روزهایی که راحت روی تشک تمرین می‌کردم خیلی تنگ شده است.

محمدعلي گرايي

به گزاش همشهری آنلاین، محمدعلی گرایی دارنده دو مدال برنز جهان درباره شرایطش به همشهری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از پیش از سال جدید به شیراز آمدم و در حال حاضر هم همینجا در کنار خانواده هستم. شرایط برای تمرین کردن خیلی سخت شده، پیدا کردن حریف تمرینی خودش یک معضل بزرگ است. دلم برای اون روزها که راحت تمرین می‌کردم تنگ شده است. برنامه تمرینم بیشتر اینطور است که هوازی و وزنه کار می‌کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در پاسخ به این سوال که با محمدرضا برادر کوچکترش تمرین می‌کند یا خیر گفت: محمدرضا از من سبک‌تر است با هم تمرین می‌کنیم ولی برای اینکه یک تمرین خوب داشته باشید باید با حریفان مختلفی تن به تن بشوی که در حال حاضر فکر نکنم هیچ کشتی‌گیری این امکان را داشته باشد. در نظر هم داشته باشید باشگاه‌ها همه تعطیل شده و این یکی دیگر از مشکلات ورزشکاران حرفه‌ای است. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر دورانش تمام شود تا دوباره همه چیز مثل قبل شود.

گرایی ادامه داد: این را هم دوست دارم بگویم در کنار این سختی‌ها که گفتم لذت‌هایی را هم چشیدیم آن هم در کنار خانواده بودن است. مدت زیادی از ایام سال را  در اردوهای تیم ملی هستم و تا به حال نشده بود مدت زیاد در شیراز و در کنار خانواده باشم.

گرایی در جواب اینکه او سهمیه المپیک را کسب کرده‌ اما عبدولی قصد دارد برای حضور در المپیک به وزنش بیاید با این حال فکر می کند کدام یک راهی توکیو شوند می گوید: سهمیه المپیک را در مسابقات جهانی قزاقستان گرفتم ولی همانطور که می‌دانید سهمیه برای  فرد نیست و مال کشور است از این جهت هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد باید به آن احترام گذاشت تا آنجایی که به من مربوط است تمام تلاشم را خواهم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 498536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha