معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزدی‌ها با رانندگی غیرضروری در سطح شهر آمار مبتلایان به کرونا را افزایش دادند.

محدودیت تردد خودروها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: استان یزد دوباره در وضعیت هشدارقرار گرفت و آمار بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافت.
سرهنگ رضا زارع، سرپرست پلیس راهور استان یزد نیز با اشاره به وضعیت تردد خودروها در زمان خانه‌نشینی گفت: در استان تنها ۲۶ درصد کاهش تردد داشتیم که اصلا مطلوب نیست و نزدیک ۶۰ درصد نسبت به استاندارد وضعیت مناسب فاصله داریم.
به گفته وی توقیف یک ماهه خودروهای پر تردد، اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال برای خودروهایی که به دستورات پلیس و مصوباتی که ستاد پیشگیری کرونای استان در نظر گرفته توجهی نمی‌کنند و ترددهای میدانی در سطح شهر از جمله تمهیدات پلیس است.
زارع ادامه داد: خودروهایی که بیش از ۵ بار از مجموع دوربین‌ها تردد داشته باشند راننده پرتردد شناخته می‌شوند و قاعدتا با ارسال پیامک به مدت یک ماه توقیف و در سیستم شماره گذاری پلیس راهور مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.
سرپرست پلیس راهور استان یزد افزود: تاکنون ۷۵ دستگاه خودرو به واسطه رانندگی غیرضروری در سطح شهر توقیف شده‌اند و بیش از ۹۰۰ مورد هم اعمال قانون شده است.
وی ادامه داد: بیشترین تردد در ساعت ۲۰ تا ۲۱ در حدود ۱۲ هزار تردد در بوده که این مقدار نگران کننده است.

کد خبر 498521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha