ایمان سلیمی مدافع تراکتور معتقد است که از بین رفتن ویروس کرونا آنقدر مهم است که در مورد آینده لیگ برتر فکر نکنیم.

ایمان سلیمی

به گزارش همشهری آنلاین فوتبال ایران با شرایط عجیب و غیر قابل پیش‌بینی مواجه است و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بحث تعطیلی مسابقات لیگ برتر سوژه داغ این روزها باشد. ایمان سلیمی مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری در خصوص شرایط این روزها می‌گوید: متاسفانه وضعیت خوبی حاکم نیست، تا یکی دو ماه پیش همه در چرخه کار بودند تا درآمدی کسب کنند ولی الان شرایط خصوصا برای قشر کم درآمد سخت شده است. من خیلی چیزها را از نزدیک لمس می‌کنم و می‌دانم مردم چه مشکلاتی دارند. فقط امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت خاتمه پیدا کند تا مردم زندگی طبیعی خودشان را ادامه دهند.

از سلیمی می‌پرسیم که پیش‌بینی‌اش در خصوص آینده لیگ امسال چیست که او اینگونه جواب می‌دهد: نمی‌دانم در مورد لیگ برتر چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی این موضوع زیاد اهمیت ندارد. در حال حاضر مهم این است که ویروس کرونا از بین برود و مردم ما خطری را احساس نکنند، متاسفانه ما عزیزان زیادی را از دست دادیم و امیدوارم این بیماری هر چه زودتر فروکش کند.

برخی معتقدند لیگ ایران در صورت تعطیلی باید قهرمان و تیم‌های سقوط کننده را معرفی کند ولی سلیمی می‌گوید: هیچ لیگی در دنیا تا حالا با چنین وضعیتی مواجه نشده که بخواهم در این مورد نظر بده. من کارشناس نیستم که بگویم چه تصمیمی گرفته شود ولی از بین رفتن ویروس کرونا آنقدر مهم است که در مورد آینده لیگ برتر فکر نکنیم. من معتقدم در این شرایط تعیین قهرمان و آینده لیگ برتر هیچ اهمیتی ندارد.

کد خبر 498495

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha