مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و پذیرش دانش‌آموزان انجام شده و درخصوص بازگشایی مدارس تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلان به نقل از فارس، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فعالیت آموزش و پرورش نیز مانند سایر ادارات در این دوران ادامه داشت و تنها برای تعدادی از همکاران که جانباز شیمیایی و یا دارای مشکلات ریوی بودند طرح دورکاری استفاده شد و سایر کارکنان با رعایت یک‌سوم در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت تمامی همکاران ما در مجموعه مشغول برنامه‌ریزی برای شروع مدارس و ادامه آموزش بوده‌اند.

وی گفت: در اسفندماه گذشته برنامه‌های مربوط به دانش‌آموزان به سه طریق که هم اکنون هم در حال انجام است دسته‌بندی شد، دسته اول دانش‌آموزانی که به اینترنت دسترسی داشتند و از طریق فضای مجازی آموزش آنها ادامه یافت.

قائدامینی افزود: برای دسته دوم که امکان استفاده از اینترنت برای آنها وجود نداشت، کارکنان و فرهنگیان به صورت شبانه‌روزی ویدیوی آموزشی ضبط کرده و در بخش آموزش ابتدایی و متوسطه اول و دوم به صورت درس به درس تنظیم، تکثیر و به ادارات ارسال شد و از طریق ادارات به دست دانش‌آموزان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: درسنامه‌های مکتوبی توسط معلمان تهیه، تنظیم و به ادارات ارسال شد تا از طریق راهبرهای آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

وی گفت: در شبکه‌های تلویزیونی آموزش، چهار و بازپخش در شبکه جهانبین ۲۸ آیتم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شد که دانش‌آموزانی که مشکلات درسی دارند می‌توانند از شبکه‌های تلویزیونی استفاده کنند.

قائدامینی اظهار داشت: در این ایام به هیچ عنوان مدارس تعطیل نبوده‌اند و هر روز در مدارس باز و مدیر مدرسه یا سایر کارکنان در مدرسه حضور داشته و پاسخگوی دانش‌آموزان و اولیا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ۱۲۰ نفر از همکاران ما در قالب طرح صدای مشاور پاسخگوی مشکلات دانش‌آموزان بودند.

وی گفت: در صورت حل مشکلات امنیتی، به سرعت با آماده شدن تمامی زیرساخت‌ها تمامی دانش‌آموزان به این شبکه متصل خواهند شد که در صورت اجرا طرح بسیار کارآمد و مفیدی خواهد بود.

قائدامینی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و پذیرش دانش‌آموزان انجام شده و درخصوص بازگشایی مدارس تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا هستیم.  

کد خبر 498457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha