سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد گفت: پذیرش نخستین گروه بیماران مبتلا به کرونا که از بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ترخیص شده‌اند، در نقاهتگاه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آغاز شد.

نقاهتگاه

به گزارش‌ همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، محمدیزدان‌پناه گفت: براساس تصمیم دانشگاه علومپزشکی استان به‌منظور جلوگیری از شلوغی و تراکم در بیمارستان شهید جلیل یاسوج و همچنین خالی کردن تخت‌های این بیمارستان برای شرایط اورژانسی مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد به آماده‌سازی و راه‌اندازی ۳ نقاهتگاه موظف شد.

وی افزود: مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با همکاری سپاه فتح استان، بسیج جامعه پزشکی استان و کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، ۳ مکان از قبیل ساختمان قدیمی ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، یک سوله در پادگان امام جعفر صادق (ع) سپاه پاسداران و خوابگاه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) را تجهیز کردند و در اختیار مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد قرار دادند.

 سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد افزود: یک مورد از این نقاهتگاه‌ها برای افراد مشکوک به بیماری کرونا و ۲ نقاهتگاه دیگر برای بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان به منظور گذراندن دوره نقاهت تا بهبودی کامل در نظر گرفته شده است.

یزدان‌پناه گفت: اکنون ۴ بیمار مبتلا به کرونا که از بیمارستان شهید جلیل یاسوج ترخیص شده‌اند، برای گذراندن این دوره در نقاهتگاه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) پذیرش شدند.

وی تاکید کرد: این افراد هم اکنون در نقاهتگاه مذکور خدمات درمانی تعیین شده را طبق پروتکل دریافت می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار از ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونای کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ نفر بهبود یافته و ۸ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 498456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha