مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری سمنان از گندزدایی بیش از ۳۰۰ روستا در این استان خبر داد.

گندزدایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی صمیمیان در جلسه کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی استان اظهار کرد: این تعداد از روستاهای استان سمنان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به طور متوسط هر کدام بیش از پنج مرحله و در طی ۲ هزار و ۶۰۰ عملیات ضدعفونی و گندزدایی شدند.

وی ادامه داد: برخی روستاهای استان سمنان بین هفت تا ده بار به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضدعفونی شده اند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری سمنان گفت: بیش از ۳۰۰ روستای استان با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی ،نیروهای بسیجی و نهادها ضدعفونی شدند و توصیه‌های بهداشتی از جمله لزوم رعایت حداقل فاصله از دیگران، پرهیز از دست دادن و شست شوی مداوم دست‌ها و... به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به اهالی روستا آموزش داده شده است. علاوه بر این دهیاری‌ها با نصب بنر و توزیع بروشور و اعلام پیام‌های بهداشتی از طریق بلندگو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

صمیمیان همچنین اظهار کرد: تعدادی بسته‌های بهداشتی بین اهالی برخی روستاهای استان برای مقابله با ویروس کرونا با کمک خیران توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار تن در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند ادامه داد: سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

کد خبر 498450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha