مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع دولتی در سال جهش تولید برای تقویت و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه خواهد شد.

شهرک‌ صنعتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در نشست شورای معاونان این دستگاه گفت: این مقدار اعتبار دولتی صرف توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین خواهد شد.

حمیدرضا خانپور افزود: تقویت پست‌های برق و روشنایی، اجرای طرح‌های آب و فاضلاب، بهسازی معابر و خیابان‌کشی، آسفالت‌کشی و جدول‌گذاری خیابان‌ها، ایجاد فضای سبز و ... از جمله برنامه‌های امسال شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حوزه زیرساخت و عمرانی به شمار می‌رود.

این مسئول گفت: تقویت شبکه داخلی گاز فاز توسعه شهرک صنعتی لیا، اجرای تصفیه خانه فاضلاب خرمدشت، حفر چاه آب سوم شهرک خرمدشت از جمله مهم‌ترین طرح‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در سال جاری به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توسعه و گسترش شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در نقاط مختلف استان قزوین زمین آماده سازی شده و دارای امکانات زیربنایی برای فعالیت سرمایه گذاران بخش صنعت فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، رونق سرمایه گذاری در این نقاط را به دنبال دارد و می‌تواند به اشتغال‌زایی و تحقق شعار سال کمک کند.

خانپور افزود: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای عملیات عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد که مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک لیا،  تامین لوله‌های خط انتقال آب شهرک کاسپین، شبکه توزیع برق فاز توسعه لیا، شبکه فاضلاب توسعه کاسپین و لیا از جمله مهم ترین طرح‌ها در این زمینه بودند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی است.

کد خبر 498436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha