مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون یک میلیون و ۹۶۹۸ خانوار در کشور توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای دریافت بسته‌های حمایتی شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۲۹۳۷ خانوار در استان ایلام شناسایی شده‌اند و بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت شده یا در حال پرداخت است.

بسته حمایتی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شکرالله شیرخانی افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت، خانوارهای آسیب‌پذیر استان ایلام در برابر بیماری کرونا توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی می‌شوند و بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

وی افزود: بسته های حمایتی برای خانوارهای یک‌نفره ۲ میلیون ریال، ۲ نفره ۳ میلیون ریال، ۳ نفره ۴ میلیون ریال و ۵ نفره و بیشتر ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

شیرخانی بیان کرد: با شیوع کرونا و با توجه به اطلاع‌رسانی و معرفی سامانه بیمه بیکاری در استان ۲۷۵۷ کارگر تاکنون در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: همچنین در پی طرح خرید اضطراری برای جبران بخشی از تبعات اقتصادی برای اقشار آسیب‌پذیر مصوبه هیات وزیران این دستورالعمل تدوین شده است.  برای قشرهای بدون درآمد ثابت از قبیل رانندگان حمل و نقل عمومی، کارگران فصلی و دستفروشان تا سقف ۴ میلیون خانوار مشمول برخوردار از طرح خرید اعتباری هستند که برای خانوارهای یک‌نفره ۱۰ میلیون ریال و سایر خانواده‌ها ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و این تسهیلات با بهره ۴ درصد و ۳ ماه تنفس است که تا این لحظه فرایند آن تدوین شده، اما به استان‌ها ابلاغ نشده است.

کد خبر 498421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha