بررسی‌ها حاکی از بروز نشانه‌های امیدوار کننده‌ای از روند کاهشیِ شیوع کروناویروس در برخی کشورهای اروپایی است به گونه‌ای که آمار روزانه تلفات ناشی از بیماری کووید-۱۹ در ایتالیا طی مدت بیش از دو هفته به پایین‌ترین رقم خود رسیده است.

کرونا و کشورهای اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آمار روزانه تلفات ناشی از بیماری کووید-۱۹ در ایتالیا طی مدت بیش از دو هفته به پایین‌ترین رقم خود رسیده و مقامات بهداشت و درمان تاکید کرده‌اند که در نهایت منحنی آلودگی روند کاهشی خواهد داشت. در اسپانیا نیز موارد جدید مرگ و میر ناشی از این بیماری برای سومین روز متوالی کاهش داشته است.

همشهری TV | روند نزولی بیماری کرونا در شمال کشور

روند کاهشی تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید-۱۹ در برخی کشورهای اروپایی در حالیست که موارد فوتی‌های ناشی از این بیماری در انگلیس جهش داشته و از آمار روزانه فوتی‌ها در ایتالیا فراتر رفته است.

به گزارش مجله تایم، مقامات ایتالیا روز یک‌شنبه اعلام کردند که از عصر روز شنبه و طی مدت ۲۴ ساعت ۵۲۵ مورد فوت ناشی از کووید-۱۹ گزارش شده که از نوزدهم ماه مارس پایین‌ترین رقم را داشته است. اکنون حدود ۱۲۹ هزار نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شده و ۱۵ هزار و ۸۸۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 498412
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha