دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ به اخبار رسانه‌ها درباره پیشنهادی که از تیم ناپولی ایتالیا دریافت کرده است، واکنش نشان داد.

سردار آزمون

همشهری آنلاین-نشریه اسپورت باکس روسیه امروز در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که سردار آزمون درباره اخبار روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه ناپولی واکنش نشان داده است. آزمون در این خصوص می‌گوید:« هیچ چیزی درباره علاقه‌مندی ایتالیایی‌ها نمی‌دانم. واقعاً عاشق زنیت هستم و قرارداد معتبری با این تیم دارم. روی بازی‌هایم در زنیت تمرکز می‌کنم، اما با این وجود باید ببینیم چه چیزی رخ می‌دهد.»

مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ درباره الکساندر کوکورین، هم‌پستی سابقش در این تیم که به صورت قرضی راهی تیم سوچی شد، تاکید می‌کند:« کوکورین بهترین فردی است که تاکنون در روسیه شناخته‌ام. او برای من حکم برادر بزرگ‌تر را دارد. امیدوارم که در سوچی بدرخشد. کوکورین بهترین بازیکن است و به طور حتم به بهترین تیم‌های روسی بازخواهد گشت. افسوس که اکنون برای زنیت بازی نمی‌کند.»

سردار آزمون در واکنش به شیوع جهانی ویروس کرونا هم حرف می‌زند:« وقتی با پزشکان در ایران صحبت کردم گفتند تا دو ماه دیگر شرایط خوب خواهد شد. ویروس کرونا در ایران زودتر از روسیه ظاهر شد. اگر مردم به توصیه‌های پزشکان گوش ندهند شرایط بدتر خواهد شد. اگر قوانین قرنطینه را رعایت کنیم همه چیز خوب خواهد شد.»

کد خبر 498411

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha