دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:۵۳۷ واحد تجاری به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در آبادان پلمب شدند.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین، بتول سعیدی‌زاده دوشنبه 18 فروردین در گفت‌وگو یا ایرنا افزود: بنابر تاکید ستاد پیشگیری از کرونا نظارت بر بازار تشدید شده و بازرسی‌ به صورت مستمر ادامه دارد و اصنافی که مرتکب تخلف شوند با پلمب مغازه مواجه خواهند شد.

وی بیان کرد: از همه واحدهای صنفی درخواست می‌شود برای گذر از بحران موجود نهایت همکاری را به عمل آورده و از بازگشایی مغازه‌های خود تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

سعیدی‌زاده تاکید کرد: اقدام‌های کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس‌کرونا در شهرستان آبادان ادامه دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

این مسئول گفت:مردم می‌توانند بیشتر کارهای خود را نظیر عملیات‌های بانکی و برخی از خریدهای روزمره را از طریق اینترنت و اپلیکیشن‌های قانونی و مورد تایید انجام دهند و از حضور در بیرون از خانه خودداری کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان ادامه داد: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و مکان‌های شلوغ است لذا از مردم درخواست می‌ شود همچنان از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

وی به تامین ۱۱۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتغال در آبادان اشاره کرد و افزود: این میوه‌ها در مناطق مختلف آبادان توزیع شد.

کد خبر 498392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha