توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در پیامی ویدئویی از مردم خواست تا در این روزهای بحران ویروس کرونا، فعال، قوی و سالم بمانند.

توماس باخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) قبل از اینکه ورزشکاران توکیو را به عنوان جشنواره مقاومت و همبستگی جشن بگیرند مردم را تشویق کرد تا در طول بحران ویروس کرونا فعال، قدرتمند و سالم بمانند.

توماس باخ این پیام را به خاطر "روز جهانی ورزش برای توسعه و صلح" منتشر کرد.

به خاطر شیوع ویروس کرونا، سازمان ملل از رویدادهایی که برای سلامتی فوایدی دارد از جمله ورزش کردن، حمایت کرده است. سازمان‌دهندگان از مردم خواسته‌اند که فعال باشند، سالم بمانند و همبستگی خود را نشان دهند. آنها تاکید کردند که روحیه تیمی در پی چالش‌های کنونی به جهان کمک خواهد کرد.

توماس باخ در یک پیام ویدئویی اظهار داشت: همه ما در حال حاضر در یک وضعیت قرار گرفته‌ایم. هیچ کدام از ما زندگی نرمالی نداریم. همه ما هر روز به دنبال پیدا کردن راه‌های جدید برای غلبه بر این بحران هستیم.

وی افزود: ورزش و فعالیت‌های فیزیکی نقش مهمی را ایفا می‌کند، نقش مهمی برای سالم و قوی بودن. برای روزهایی که آرزویش را داریم و می‌توانیم زندگی اجتماعی و حرفه‌ای را از سر بگیریم. برای روزهایی که می‌توانیم دوباره همدیگر را در آغوش بگیریم و با هم ورزش کنیم. بنابراین برای آماده شدن در این روز به من و همه ورزشکاران المپیکی بپیوندید؛ فعال، قوی و سالم بمانید.

کد خبر 498364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha