مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

مدیرکل انتقال خون استان ایلام با درخواست از مردم برای اهدای خون گفت: کرونا با اهدای خون منتقل نمی‌شود.

اهدای خون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سحر سنایی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خارج نشدن مردم از منازل مدتی است با مشکل تأمین خون در مراکز درمانی روبه‌رو شده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه اهدای خون هیچ خطری از نظر ابتلا به کرونا ندارد، افزود: از همه مردم به‌ویژه اهداکنندگان مستمر خون می‌خواهیم که در این روزهای شیوع بیماری کرونا،  بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

سنایی ادامه داد: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از انتقال آن در خانه ماندن و پرهیز از تجمعات و همچنین عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا است.

مدیر کل انتقال خون استان ایلام اضافه کرد: تمامی تدابیر بهداشتی لازم برای اهدای خون در مراکز پیش‌بینی شده است. جای نگرانی برای ابتلا به این ویروس وجود ندارد و مردم با اطمینان خاطر به کمک نیازمندان به خون و فراورده‌های آن بشتابند.

وی گفت: ذخیره بانک خون کاهش چشمگیری داشته و هموطنان بیمار نیازمند به خون چشم‌به‌راه یاری هستند. در این زمینه، با حضور منسجم خواهران جهادگر بسیجی سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پایگاه انتقال خون شهر ایلام برای اهدای خون، شهروندان ایلامی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ مراجعه کنند.

کد خبر 498349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha