مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال خبر داد و گفت: مصرف بنزین در ۹ شهرستان استان همدان در نوروز و تعطیلات ابتدایی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد کاهش یافت.

بنزین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، امین روستایی با بین این‌که نرخ مصرف بنزین در نوروز امسال منفی بوده است، اظهار کرد: مشاهده آمار و ارقام مصرف بنزین از اول تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۹ نشان داده که نرخ مصرف همه شهرستان‌ها از ابتدا تا پایان بازه منفی و بی‌سابقه است.

وی گفت: این آمار حاکی از عمل به وعده هم استانی‌های فهیم در راستای در خانه ماندن برای شکست کرونا است، از ابتدای سال ۹۹ تا پایان روز چهاردهم نرخ رشد مصرف بنزین در شهرستان‌ها به‌طور متوالی منفی بوده و مصرف امسال در همین مدت نصف شده است.

روستایی با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی مصرف بنزین در روز طبیعت تصریح کرد: همچنین میزان مصرف سوخت بنزین در سیزدهمین روز از سال جدید یعنی در روز طبیعت سابقه نداشته و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۶۷ درصدی مصرف این نوع فرآورده در این روز هستیم.

وی با تأکید بر این‌که در مدت اشاره‌ شده هیچ‌یک از جایگاه‌های سوخت استان تعطیل نبوده است، افزود: تمامی ۱۲۲ جایگاه عرضه فرآورده سوخت منطقه با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از کرونا ویروس، شبانه‌روزی فعال و خدمت‌رسانی کردند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان کرد: در نوروز امسال ۱۶ کارگروه ۴ نفره متشکل از کارشناسان و بازرسان در ۱۶ روز متوالی از جایگاه‌ها بازدید کرده و عملکرد آن‌ها زیر ذره‌بین‌ بود به‌طوری‌که هر جایگاه حداقل ۴  بار بازدید شده تا این مراکز هر چه‌ بهتر به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها، وضعیت بهداشتی جایگاه و اپراتورها از جمله ضدعفونی کردن مستمر تجهیزات، موجود بودن دستکش در کنار نازل‌ها، موجودی فرآورده، فعال بودن تمامی نازل‌ها، دوربین‌های نظارتی، وضعیت ایمنی و آماده‌به‌کار بودن کپسول‌های اطفاء حریق کنترل و با پیگیری نواقص موجود رفع شد.

کد خبر 498347

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha