مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۱۱ سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان فعالیت می‌کنند.

سمن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی لطفی گفت: در این سمن‌ها حدود ۲۳۰ نفر از جوانان در حوزه‌های مختلف تولید و توزیع ماسک و گان، گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر، توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان و برپایی ایستگاه‌های غربالگری و پایش کرونا فعالیت کرده‌اند.

وی افزود: تهیه و پخش کلیپ‌های پیشگیری از کرونا و پوشش‌دهی فضای مجازی، حضور در ایستگاه‌های پایش مبادی ورودی  برای کنترل تردد خودروها و تولید محتوای فرهنگی با نشاط و امید بخش با رویکرد در خانه بمانیم از دیگر اقدامات سمن‌های جوان استان بوده است.

لطفی گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین با هدایت فرمانداری‌ها در نقاط حاشیه نشین و آسیب پذیر نیز وارد عمل شده و با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مقابله با این بیماری تلاش می‌کنند.

این مسئول، فعالیت سمن‌ها در فضای مجازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: این فضا امروزه از اهمیت بسیار زیادی برای مقابله با کرونا برخوردار است چون دستورالعمل‌ها و نکات فراوانی در این فضا مخابره می‌شود و سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین می‌توانند با انتشار نکات آموزشی مفید، سطح آگاهی مردم را بالا ببرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اقدامات دیگر این اداره در مقابله با ویروس کرونا، گفت: ضد عفونی خیابان‌های استان با استفاده از خودروهای آفرود هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری، تولید روزانه ۲ هزار ماسک توسط بسیج ورزشکاران استان با همکاری سپاه، آموزش بازی‌های بومی محلی از طریق رسانه ملی به منظور تشویق به ماندن در خانه و تولید فیلم و کلیپ ورزش در خانه توسط هیات همگانی از جمله این اقدامات بوده است.

کد خبر 498327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha