پروژه تولید الکل اتانول با حضور استاندار خراسان شمالی با ظرفیت ۵۰ هزار لیتر در روز و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی گفت: انسجام بین تمامی اجزای حاکمیت و مجموعه مدیریت استان با یکدیگر و با مردم از داشته‌های اصلی استان خراسان شمالی برای انجام کارها و مدیریت‌ بحران‌هایی مانند سیل و کروناست.

شجاعی افزود: در ماه گذشته یک واحد تولیدی ضدعفونی در استان وجود نداشت، اما امروز ۸ واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند و همچنین واحدهایی برای تولید دستکش و ماسک نیز فعالیت دارند.

او ادامه داد: امروز کلنگ پروژه تولید الکل اتانول در شهرستان شیروان به زمین زده شد و با توجه به اعلام تولیدکننده مبنی بر آماده بودن تجهیزات این واحد تولیدی تا ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: امسال شاهد بیش از دو و نیم میلیون تردد سفر در جاده‌های استان بودیم که این ترددها باید باعث می‌شد ما نیز مانند استان‌های همجوار خود در وضعیت قرمز کرونا قرار می‌گرفتیم، اما با انجام اقدامات لازم با همکاری یکدیگر از بروز این وضعیت جلوگیری شد.

کد خبر 498319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha