فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۷ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر شدند و ۱۷ فقره سرقت نیز کشف شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری در این‌باره افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، خاش و سراوان با هماهنگی قضایی این سارقان را در عملیات‌هایی مختلف دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۲ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد و زیور آلات مسروقه به همراه چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، ۷ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف احشام، یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف وجه نقد و ۵ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد و پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به‌ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 498297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha