حقوق بازنشستگان بر اساس سازوکار توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع همسان‌سازی، بیش از ۴ میلیون تومان شد.

دستمزد - حقوق - اسكناس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،‌ در تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به همسان سازی حقوق بازنشستگان  و مستمری بگیران لشگری و کشوری اشاره شده است. توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع همسان سازی که با پیشنهاد کانونهای بازنشستگان  انجام شد، بر این اساس به طور متوسط ۹۰۰ هزار تومان به حقوق مشمولان در ۲۰ گروه شغلی اضافه می‌شود.

بر اساس سازوکار نهایی توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مذکور، حقوق بازنشستگان، بیش از ۴ میلیون تومان شد. بر این مبنا این رقم در سال جاری حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است. گفتنی است میانگین حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ حدود ۳.۸ میلیون تومان خواهد بود که ۳۱ درصد رشد کرده است. همچنین میانگین درآمد کارمندان دولت ۵.۴ میلیون شده است.

کد خبر 498292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    5 1
    آقای نوبخت،همکارای من در سازمان ثبت احوال بالای۷۵۰۰ دریافتی دارنعلاوه بر اون با کارتها و واریزی های متنوع به ازای هر عید و مراسمی دریافتی هاشون به نزدیک متوسط 10000تومن میشه،بعد من با۳۰۰۰ میایون حقوق واقعا همسان سازی شدم باهاشون؟ نمیدونم منظورتون از این تحقیر و توهین چیه؟ در سال 99،من ۶۰۰تا۷۰۰تومن حقوقم زیاد میشه،همکارم 50درصد اسفندو15درصدهمفروردین وروی هم بیش از 2500 هزارتومن درحکمشون اضافه میشه که با اضافه کار و ایاب وذهاب وهزار جور رفاهی دیگه حدودتا9500تا10000 تومن میشه بعد من وباقی بازنشسته ها با۶۰۰تا۷۰۰تومن؟؟؟ من واقعا نفرین میکنم،