حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در گفت‌وگو با همشهری عنوان کرد که دوست داشته المپیک در همان تاریخ مقرر خودش برگزار شود.

حسن یزدانی

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به شیوع ویروس کرونا بازی‌های المپیک توکیو  با یکسال تا خیر قرار است در مرداد ماه سال آینده برگزار شود. حسن یزدانی پرامیدترین کشتی گیر تیم ملی آزاد ایران درباره این تصمیم کمیته بین المللی المپیک گفت: دوست داشتم المپیک سر وقت خودش نهایت با چند ماه تاخیر برگزار می‌شد ولی به هرحال این تصمیم گرفته شده و باید خودم را برای المپیک آماده کنم.  امیدوار این تصمیم و همه تصمیماتی که در این چند وقته اتخاذ می‌شود به نفع مردم باشد و شر این بیماری خیلی زود از سر مردم کم شود.

یزدانی درباره کری خوانی جدید تیلور که گفته بود تاخیر المپیک خوب است و یزدانی آماده تر به میدان می‌آید گفت: کاری با این حرف‌ها ندارم من باید تیلور را روی تشک شکست دهم و تمام سعی و تلاشم را در این خصوص می‌کنم حالا خدا هرچه بخواهد همان می‌شود.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک درباره نحوه تمریناتش در این مدت گفت: تمرین کردن در این شرایط سخت است، ولی در این مدت حداقل یک جلسه تمرین را در روز داشته‌ام.

یزدانی درباره پدرش که پیشتر  به بیماری کرونا مبتلا شده بود گفت:متاسفانه پدرم چند روز مانده بود به سال جدید به بیماری کرونا مبتلا شد و چند روزی هم در بیمارستان بستری بود ولی خداروشکر در حال حاضر منزل هستند و شرایطشان خوب است. امیدوارم مردم رعایت کنند تا گرفتار این بیماری نشوند آنهایی هم که مبتلا شده‌اند خیلی زود بهبود پیدا کنند و به جمع خانوادشان بازگردند.

دارنده مدال طلای المپیک ریو درباره شرایط سلامتی خودش بعد از بیماری پدرش گفت: با توجه به بیماری پدرم و قدرت انتقال زیاد این بیماری خیلی‌ها نگران حال من شدند از همگی ممنونم و خداروشکر شرایط خوبی دارم و مشکل خاصی نیست.

یزدانی در پایان با قدردانی از زحمات کادر درمانی گفت: کادر درمانی در بیمارستان‌ها بی وقفه در حال  تلاش هستند تا حال مردم خوب باشد من به نوبه خودم قدردان زحمات این عزیزان هستم و امیدوارم مردم هم در خانه ماندن را جدی بگیرند تا زنجیره ابتلا به این بیماری متوق

کد خبر 498105

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha