استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در بخش معدن ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید برای تحقق شعار تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بهنام جو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی برنامه جامع جهش تولید در حوزه صنعت استان اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته عرصه صنعت استان اردبیل رونق خوبی در بحث تولید گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به خط تولید لاستیک، کامیون، صنایع چوب، پتروشیمی و حوزه معادن اشاره کرد.

وی افزود: امسال نیز در راستای تحقق شعار جهش تولید باید گام برداریم و تفاوت آن چنانی ندارد باید همان گام‌های سال گدشته را استوارتر برداشته و افزایش تولیدات را در تمامی عرصه‌های صنعتی و اقتصادی در اولویت قرار دهیم.

بهنامجو تحقق شعار جهش تولید را افزایش میزان اشتغالزایی برای جوانان دانست و بیان کرد: استان اردبیل در بخش معدن ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید برای تحقق شعار تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: شیوع بیماری کرونا برخی از مشاغل را با زیان مواجه کرده است که باید با راهکارهای علمی تلاش کنیم از گسترش این موضوع جلوگیری کنیم.

کد خبر 498100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha