معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه بویراحمد به وضعیت ذخایر استراتژیک و میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی پرداخت و گفت: مایحتاج مردم و کالاهای اساسی استان به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده و کمبودی نداریم.

مواد غذايي و كالاهاي اساسي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید حشمت الله صمیمی‌دوست در ستاد تنظیم بازار استان افزود: هم اکنون ۱۷۰۰ تن برنج در انبارهای استان ذخیره و ۵۰۰ تن دیگر در حال حمل به استان است.

وی گفت: بیش از ۹۲۵ تن شکر در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: به لحاظ تامین گوشت قرمز و مرغ در استان هیچگونه مشکلی نداریم به‌طوریکه هم اکنون نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم پایین‌تر از ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

صمیمی دوست ادامه داد: گشت‌های بازار با شدت بیشتری با محوریت تعزیرات حکومتی و با مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، بازرسان اصناف، نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشگی، دامپزشکی و اداره غله و خدمات بازرگانی انجام می‌شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: در این جلسه مقرر شد سازمان صمت همچنان نسبت به توزیع برنج طرح تنظیم بازار در سطح استان اقدام کند.

وی با اشاره به وضعیت میوه در استان تصریح کرد: برای حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار میوه ذخیره شده سیب و پرتقال جیرفت کرمان در سردخانه‌های استان با نرخ مصوب هر کیلوگرم سیب ۵ هزار تومان و پرتقال والن سیاه جیرفت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در محل غرفه‌های مشخص شده در سطح استان توزیع می‌شود.

روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه بویراحمد گفت: تاکید شده است که اصناف استان همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدامات لازم را به عمل آورند.

کد خبر 498075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha