یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و کشف ۷۱۴ کیلوگرم موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد ملاشاهی یک‌شنبه ۱۷ فروردین گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران این فرماندهی طی چند شبانه روز کار اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و جا به جایی محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند که سریعا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دلاور مردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، با کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان و انجام کمین هدفمند سوداگران مرگ را در نوار مرزی مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در تنگنا و محاصره‌ مرزداران می‌دیدند با مخفی کردن خوردو سعی بر متواری شدن از محل را داشتند که مرزداران موفق شدند طی عملیاتی سریع و منسجم یک نفر از قاچاقچیان را دستگیر و خودروی مذکور را توقیف کنند.

سردار ملاشاهی بیان کرد: تلاش مرزداران برای دستگیری سایر قاچاقچیان ادامه دارد. مأموران مرزبانی در پاک سازی از محل عملیات، ۷۱۴ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در لابه‌لای بوته‌زارها دپو شده بود را کشف کردند.

اوی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی بویژه مرزهای پهناور سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی در امنیت کامل است اما برای قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

کد خبر 498054

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha