مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم گفت: برای مقابله با انتقال ویروس کرونا بیش از ۲۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده برای پاکسازی معابر و اماکن اصلی و فرعی به شهرداری‌ها سپرده شد و تاکنون در چندین مرحله کل شهرستان ضدعفونی شده است.

عملیات ضد عفونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، منصور سالکی افزود: با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، با تشکیل ستاد ویژه مقابله با این بیماری، عملیات ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، ورودی اداره‌ها، نهادها و بانک‌ها، بوستان‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی در ۵ نوبت انجام شده است.

سرپرست فرمانداری رباط کریم تهران گفت: با پیگیری های انجام شده فرمانداری، ۲۲  هزار لیتر آب ژاول از اداره کل بحران استانداری تهران در چند روز گذشته دریافت کردیم که ۸ هزار لیتر در اختیار شهرداری رباط کریم قرار گرفت که امروز عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر و روستاهای اطراف انجام شد.

وی در ادامه افزود: همچنین ۸ هزار لیتر در اختیار شهرداری پرند و ۶ هزار لیتر مابقی محلول در اختیار شهرداری نصیرشهر قرار گرفته است تا در روزهای آتی نسبت به پاکسازی و ضدعفونی شهر اقدام کنند.

سالکی در پایان بار دیگر بر خانه‌گزینی شهروندان تاکید و بیان کرد: از مردم در خواست داریم با مشارکت مسئولانه خود برای کنترل شیوع این ویروس باز هم با در خانه ماندن در کنار ما باشند تا با این مشارکت موفق به قطع زنجیره و شکست کروناویروس شویم.

کد خبر 498005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha