مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

شهرستان ملکشاهی با وجود تردد بسیار زیاد خودروهای سبک و سنگین، مرکز معاینه فنی خودروهای پلاک عمومی ندارد.

مرکز معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلام بیدار، معاینه فنی یکی از مهم‌ترین مسائل برای مالکان خودرو محسوب می‌شود، چراکه چند سالی است پلیس راهنمایی و رانندگی برای رانندگان، داشتن برگه معاینه فنی خودرو و همراه داشتن آن را الزامی کرده است.

اصل معاینه فنی و کنترل زیست‌محیطی به منظور پایش مقدار خروجی اگزوز خودروها و دودکش کارخانه‌ها است تا از رعایت استانداردها و الزامات زیست‌محیطی اطمینان حاصل شود.

شهرستان ملکشاهی با وجود تردد بسیار زیاد خودروهای سبک و سنگین، مرکز معاینه فنی خودروهای پلاک عمومی ندارد و اسباب نارضایتی در حوزه این خدمت عمومی شده است. با توجه به حجم موجودی خودرو در حوزه حمل و نقل این شهرستان و اتصال راه‌های منتهی به مرز مهران، وجود چنین مرکزی برای شهرستان ضروری است.

یکی از رانندگان شهرستان که از نبود مرکز فنی معاینه خودرو گلایه دارد، گفت: نبود مرکز معاینه فنی در شهر ارکواز خودش یک مشکل است و مراجعه به مراکز پرترافیک مرکز استان برای اخذ آن یک مشکل دیگر.

راننده دیگری می‌گوید: من راننده خودرو سواری هستم و اگر برای اخذ معاینه فنی راهی مرکز استان شوم، جدا از خطرهای موجود در مسیر، باید هزینه‌ سوخت و سایر هزینه‌های جانبی را هم متحمل شوم.

کد خبر 498002

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha