مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم گفت: به‌منظور حفظ سلامت کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان در شرایط کنونی، خدمات این سازمان به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

کشاورزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس خرمی یکشنبه ۱۷ فروردین بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در سطح استان قم برای انجام کارهای اداری ازجمله در سامانه عضویت و صدور پروانه اشتغال، سامانه ارجاع کار، سامانه پنجره واحد خدمات کشاورزی و دیگر بخش‌ها سعی شده خدمات سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم با حضور حداقلی مراجعین و به‌صورت غیرحضوری انجام شود.

وی افزود: سال جهش تولید فرصت مغتنمی برای دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی است که با ساماندهی و برنامه‌ریزی سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نقش حیاتی خود را برای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی ایفا نمایند.

خرمی ادامه داد: در این راستا لزوم توجه بیشتر به اصول فنی و تخصصی و نقش دانش در تولید و حمایت از کارشناسان کشاورزی به‌عنوان سربازان علمی بخش کشاورزی و همچنین احصا و رفع موانع تولید از جمله خلاهای قانونی، موازی کاری‌ها و تضادهای موجود در قوانین و دستورالعمل‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم کلیه ظرفیت‌ها و توان خود را برای اجرایی شدن شعار سال در راستای برنامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی به کار خواهد گرفت و امیدواریم باهمت و پشتیبانی و هماهنگی مسئولان کشوری و استانی و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها بتوانیم شعار امسال را به نحو مطلوب محقق کرده و فرصت‌های بی‌بدیلی را پیش روی کشور به‌ویژه بخش کشاورزی قرار دهیم.

کد خبر 497990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha