یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: برنامه دستگاه‌های اجرایی در سال جهش تولید منطبق بر قابلیت‌های استان و به شکل واقع‌بینانه طراحی و عملیاتی می‌شود.

اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود شایقی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر بیشترین تاکید مقام معظم رهبری ایجاد تحول در اقتصاد کشور بوده که بر همین اساس سال ۹۹ نیز سال جهش تولید نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: در ۱۵ روز اول سال جدید ۲ نامه از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان‌ها ابلاغ شده تا ضمن تشکیل ستاد راهبری مدیریت جهش تولید و تحقق برنامه‌ها در این ارتباط با محوریت شورای برنامه‌ریزی و یا ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های مختلف اجرایی اهداف خود را در این زمینه تبیین و تشریح کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی در هفته جاری باید جمع‌بندی نهایی را از هدف‌گذاری دستگاه‌های مختلف به دبیرخانه کشوری اعلام کنیم تا منابع مورد نیاز برای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در نظر گرفته شود.

شایقی گفت: شایسته است مدیران دستگاه‌های اجرایی توسعه‌ای و زیربنایی استان به ویژه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری در این زمینه هدفگذاری خود را تبیین و ارائه کنند.

وی ادامه داد: در کنار این سه بخش امسال حوزه انرژی نیز مورد توجه قرار گرفته تا طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در این بخش نیز در اولویت تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در سال ۹۹ یادآور شد و بیان کرد: آنچه که در سال ۹۹ هدف‌گذاری شده اجتناب از آغاز پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کنار حفظ تولید در واحدهای صنعتی است که امید است با بهبود شرایط کنونی بستر و زمینه این کار به شکل درست فراهم آید.

کد خبر 497989

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha