مدیر گروه رادیولژی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار از ابتدای طغیان کرونا تاکنون برای انجام تصویربرداری ریه به بخش‌های رادیولوژی بیمارستان‌های این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

رادیولژی

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر شراره صانعی‌مقدم یک‌شنبه ۱۷ فروردین در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به‌دنبال وقوع همه‌گیری کرونا خدمات سی تی اسکن و رادیوگرافی به  بیماران حاد تنفسی و افراد مشکوک به کرونا  بصورت شبانه‌روزی و بدون نوبت در مراکز تصویربرداری بیمارستان‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش کارکنان بخش درمانی این دانشگاه در مراکز رادیولوژی سیستان و بلوچستان اقدامات تشخیصی برای بیماران حاد تنفسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود به طوری که موفق شده‌ایم زمان پاسخگویی نتایج سی تی اسکن بیماران مشکوک به کرونا را به کمتر از  ۲۴ ساعت برسانیم.

مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم اینک متوسط گزارشات سی تی اسکن ریه در مراکز تصویربرداری دانشگاه روزانه حدود ۹۰ مورد است و این خدمات به بیماران بستری و سرپائی ارائه می‌شود.

صانعی‌مقدم با تقدیر از کارکنان بیمارستان‌ها اعم از پزشک، پرستار، بهیار، اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه گفت: هموطنان عزیزمان با ماندن در خانه و رعایت اصل خود قرنطینگی و فاصله اجتماعی می‌توانند به خدمات و تلاش‌های خالصانه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و امدادی پاسخ مناسب بدهند.

کد خبر 497984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha