مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

بانک‌های عامل به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت و آسیب‌دیدگی ناشی از عملیات گندزدایی، کار ضدعفونی کردن دستگاه‌های خودپرداز در قزوین را عهده‌دار باشند.

ضدعفونی دستگاه‌ خودپرداز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی یزدان‌دوست، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از این بیماری، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهری توسط برخی تیم‌های عملیاتی و مردمی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور شعب بانک ملی استان قزوین با بیان اینکه این کار به طور عموم در اوقات شب به انجام می‌رسد، گفت: با توجه به سیستم‌های حساس به کار رفته در دستگاه‌های خودپرداز، متاسفانه مشاهده شده که عملیات شست و شوی غیراصولی و گندزدایی باعث خرابی و آسیب رسانی به این دستگاه‌ها در برخی مناطق شده که حتی دیگر قابل تعمیر نیز نمی‌باشند.

ای مسئول بانکی اضافه کرد: به طور اساسی دستگاه‌های خودپرداز (ATM) بسیار حساس و گران بوده و امروزه نیز برای تامین قطعات آن به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمن با مشکلات فراوانی هم روبرو هستیم.

یزدان دوست با اشاره به حدود ۴۰۰ دستگاه خودپرداز فعال در سطح استان قزوین، تاکید کرد: برای مصونیت شهروندان از ابتلا به ویروس کرونا، مردم می‌توانند با اجتناب از مراجعه مستقیم به شعب بانک‌های استان، بسیاری از خدمات بانکی خود را از طریق دستگاه‌های خودپرداز انجام دهند.

این مسئول گفت: برای جلوگیری از هرگونه آسیب‌دیدگی، به بانک‌های عامل سراسر استان توصیه شده تا کار ضدعفونی کردن دستگاه‌های خودپرداز توسط خود شعب صورت بگیرد تا از این راه بتوان نسبت به مصونیت این دستگاه‌ها اقدام لازم به عمل آید.

کد خبر 497943

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha