مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه شنبه ۱۶ فروردین ماه بیش از ۲۹۰ هزار نفر مسافر مترو بوده‌اند، گفت:‌ این آمار نسبت به نوروز و تعطیلی پایتخت ۳ برابر شده است.

تکمیل خط ۷ مترو تهران با بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران مترو پس از پایان تعطیلات نوروز، اظهار داشت: روز گذشته آمار مراجعات مردم به مترو بسیار تعجب‌آور بود و مسافران حدود ۲۹۰ هزار نفر بودند.  

وی با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها را با توجه به تعداد مسافران ۵ دقیقه در نظر گرفتیم، گفت: اگر تقاضا بیشتر باشد تعداد قطارها و ظرفیت متفاوت خواهد شد.  

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: قبل از شیوع کرونا مسافران مترو یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در طول یک روز بودند که در ایام نوروز این میزان به کمتر از صد هزار نفر رسید ولی روز پیش حدود ۲ تا ۳ برابر شد و بسیاری از شهروندان ترجیح داده بودند برای تردد از مترو استفاده کنند.

وی در مورد اینکه از روز گذشته تا کنون کدام خطوط شلوغ‌تر بوده است، گفت: شلوغی مترو مربوط به همه خطوط است و زمانی که جابجایی انجام می‌گیرد از همه خطوط استفاده می‌شود.

کد خبر 497934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha