یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا از ۱۹ اسفند سال ۹۸ تاکنون هزار و ۸۳۳ واحد صنفی متخلف در استان پلمب و تعطیل شده است.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسکندر فلاح وند بیان کرد: در گشت‌های مشترک نظارتی که روزانه و به صورت مستمر در سطح استان انجام می‌شود تاکنون ۸ هزار و ۲۱۴واحد صنفی در استان بازدید شده است.

وی افزود: گشت‌های نظارتی از ۱۹ اسفندماه با همکاری دستگاه‌های عضو این کمیته در حال انجام است و تاکنون ۳ هزار و ۳۱۳ واحد صنفی متخلف استان تذکر و اخطار دریافت کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان  ادامه داد: تیم های نظارتی ستاد مدیریت کرونا در لرستان همچنان در سطح استان فعال هستند و با واحدهای متخلف با قاطعیت برخورد خواهند کرد. همچنین درراستای رسیدگی به شکایات مردمی استان نیز تا کنون ۱۲۵ شکایت مردمی منجر به تذکر، پلمب و اخطار شده است.

فلاح وند از مردم و صاحبان واحدهای صنفی تقاضا کرد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت امکان به جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

کد خبر 497890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha