مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت:تعداد ۱۲۰ بسته مواد غذایی به مبلغ ۱۳۸ میلیون ریال بین نیازمندان در شهر آب‌بر توزیع‌ شده است.

بسته غذایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده از زمان شیوع ویروس کرونا توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان گفت: اولین جرقه‌ ضدعفونی در مساجد و معابر عمومی توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم و با کمک خیرین آغاز شد.
 
او افزود:این حرکت به‌موقع و سنجیده موجب سیل عظیم جوانان آب بری و مردم مناطق روستایی نسبت به ضدعفونی کلیه اماکن عمومی خود شده‌اند که این حکایت بیانگر همدلی و وحدت مردم منطقه و آثاری از به‌ یادماندنی دوره هشت سال دفاع مقدس بود که مردم غیور به‌صورت خودجوش در این چند ماه گذشته به‌ صورت شبانه‌روز نقش ارزنده‌ در این زمینه از خود نشان دادند.
 
فاتحی‌نژاد همچنین گفت:امیدوارم به لطف خداوند متعال و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم به‌زودی شاهد قطع و پایان ویروس کرونا در منطقه باشیم و همه درهای اماکن مقدسه اسلامی طبق معمول به روی مردم باز شود و شاهد برگزاری آیین وحدت‌بخش نماز جمعه و جماعات با حضور مردم مومن در مساجد باشیم،

کد خبر 497868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha