رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره زمان برگزاری رقابت‌های ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.

سایپا

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد خلیلیان رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره آخرین شرایط اماکن ورزشی در روزهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: تا به این لحظه از دستورات سازمان بهداشت جهانی و همچنین وزارت بهداشت کشورمان پیروی کردیم و هیچ عقل سلیمی به ما اجازه این کار را نمی‌دهد که رقابت‌های ورزشی را در این شرایط از سر گرفته و به فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی اجازه فعالیت بدهیم.

خلیلیان ادامه داد: ما چند راه داریم، یا باید با ترس و اضطراب به کارمان ادامه دهیم و یا یاد بگیریم که چگونه باید با این ویروس جنگید و از شیوع آن پیشگیری کرد و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا به همه‌ی هم میهنانمان کمک کنیم. ما هم از ورزشکاران کشورمان که به عنوان الگوی مردم شناخته می‌شوند درخواست داریم تا مسائل و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین فدراسیون‌های ورزشی نیز در مسیر شکست ویروس کرونا ما را یاری دهند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ادامه داد: رعایت بهداشت، فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از انتقال ویروس و همچنین تقویت بستر آنلاین در اولویت کارهای ستاد ما قرار دارد تا ما بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

خلیلیان درباره زمان از سرگیری رقابت‌های ورزشی گفت: هیچ شخصیتی اعم از پزشک و متخصص، تا ورزشکار و مسئول ورزشی از زمان دوباره از سرگیری رقابت‌های ورزشی خبر ندارد و ما منتظر اخبار آینده درباره با این ویروس و تحقیقات بیشتر بر روی کرونا هستیم.

خلیلیان در پایان درباره امکان حضور دوباره برخی از دوپینگی‌ها و مصدومان در رقابت‌های جهانی و المپیک ۲۰۲۱ گفت: شیوع ویروس کرونا فرصتی را برای ورزشکارانی که دوپینگی بودنشان و یا محرومیتشان از حضور در این رقابت‌ها اعلام شده بود، ایجاد کرد و اگر ورزشکاری تا قبل از برگزاری این رقابت‌ها زمان محرومیت اش به پایان برسد توانایی حضور در این رقابت‌های را دارد و همچنین برخی از ورزشکاران مصدوم نیز می‌توانند با تمرینات خود، آماده حضور در این رقابت‌ها شوند.

کد خبر 497832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha