آذر منصوری قائم مقام دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در توئیتی از رئیس جمهوری انتقاد کرد.

آذر منصوری

به گزارش همشهری آنلاین، آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب و قائم مقام دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در توئیتی ضمن باز نشر سخنان وزیر بهداشت در این باره که نباید لحظه‌ای از مدیریت بیماری کرونا غفلت کنیم، نوشت:

«آقای رئیس جمهور؛ 
چند تصویر از مترو تهران و بزرگراه‌ها در۱۶ فروردین ببینید
چرا به تذکرهای وزیر و مسئولان وزارت بهداشت توجهی نشد؟

ایتالیا و اسپانیا را ببینید، اگر می خواهید نظام سلامت و کادر درمانی ایران هم سقوط کند و شاهد اوج مجدد اپیدمی مانند این کشورها باشیم به این روند ادامه دهید.»

فیلم بازنشر شده از سوی آذر منصوری را هم در ادامه ببینید:

کد خبر 497756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    10 1
    مماشات مسئولان در مقابله با بیماری و عدم رعایت دقیق اصول علمی و کنترل مردم بسیار خطرناک خواهد بود.
  • حسام IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    دولت تمایلی به قرنطینه کامل و ممنوعیت آمد و رفت ندارد چون می‌داند که قادر نیست به همه کسانی که مجبور به اقامت اجباری در منزل هستند کمک کنه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    این آقایون در قبال مردم مسئول نیستند اینها مسئول خانواده و فرزندانشون هستند این مردمند که سرکارند و برای تداوم این وضعیت به اینها رای می دهند
  • بیمارستانی در تهران IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    وقتی کارمندان تعطیل نشده اند و باید در محل کار حاضر شوند. وقتی فاصله بین حرکت قطار ها در مترو کم نشده است . تاکسی پیدا نمی شود و تعداد اتوبوس ها کاهش یافته است وقتی بیمارستانی که مرکز کرونا نیست و تک تخصصی است و حتی کارمندان اداری مثل روز ها ی عادی باید سرکار باشند . انتظار دارید مترو اتوبو س ها و خیابان ها خلوت باشند. نمی دانیم کدام حرفتان را گوش کنیم " در خانه بمانیم و یا با منجیق به سر کار پرتاب شویم؟ " لطفا بهتر مدیریت کنید. در بیمارستان ما در تهران بیشتر همکاران بی کار نشسته اند و مسئولین در عین اینکه اطلاع دارند کاری نمی کنند. اگر می خواهید ماسک و گان بدوزیم حداقل ما را که به بیمارستان می کشانید کاری هم دستمان بدهید تا احساس مفید بودن کنیم.