ماجرای شلوغی امروز تهران که سوژه رسانه‌ها شده است، دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها روشن نبودن دستورالعمل دولت درخصوص ادامه کار مشاغل است. صحبت‌های صاحبان کسب و کار و تصاویر این شلوغی را بشنوید و ببینید.

ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین، کرونا همچنان در حال تاخت و تاز در جهان است و در این میان کشور ما هم بی‌نصیب نیست تا آنجا که آمار ابتلا به این ویروس خطرناک در بعضی استان‌ها صعودی اعلام شده است.

مهم‌ترین راهکاری که دست اندرکاران سلامت برای پیشگیری از افزایش همه گیری کرونا اعلام می کنند، فاصله گذاری اجتماعی یا به عبارت بهتر، فیزیکی است و در همین زمینه شعار «در خانه بمانیم» به هشتگ داغ این روزهای شبکه های اجتماعی و حتی مهم ترین حرف مسئولان تبدیل شده است.

دولت نیز به مردم توصیه کرده است در خانه‌ها بمانند اما دستور رسمی مبنی بر تعطیلی مشاغل پس پایان تعطیلات نوروزی ابلاغ نکرده است. همین امر موجب سردرگمی بخش خصوصی به ویژه کارمندان و کارگران و حتی صاحبان کسب و کار شده است.

همین امر باعث شد تهران که کلیدی‌ترین شهر کشورمان است و آمار بالای ابتلا به کرونا را در ایران دارد امروز شنبه ۱۶ فروردین با شلوغی و حتی ترافیک عجیبی روبه رو شود که این روزها در کمتر کشوری در دنیا دیده می‌شود.

در این میان، صاحبان مشاغل که به محل کسب خود رفته و باعث بخشی از این شلوغی شده‌اند، حرف‌هایی برای گفتن دارند که در فیلم زیر می‌بینید.

کد خبر 497726

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    6 1
    مگه مردم اصلا باید بخورن؟مگه چیزیم مونده مردم بخورن؟
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    14 0
    فیلم بی صدا گذاشتین؟!!!
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    چاره کم شدن ترافیک، ارایه بسته های معیشتی به خانوارها، کنترل قیمت ها و البته ثبات آنهاست.
  • ایرانی اصل ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    بالاخره یک مشت جاهل موجب گسترش غیر قابل کنترل بیماری میشوند و مردم و کشور را به خاک سیاه مینشانند کاش یا حماقت از بین میرفت یا احمق ها میمردند تا بقیه مردم راحت و بی دردسر زندگی کنند
  • GB ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    این تصویر نشان سر درگمی کامل مسئولان وبی توجهی آنان به نظر پزشکان ستاد مبارزه با کرونا می باشد.