مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مشکل ضدعفونی معابر باریک در سطح شهر اصفهان با طراحی و ساخت خودروی ضدعفونی‌کننده سبک به همت کارکنان این سازمان برطرف شد.

خودرو ضدعفونی‌کننده سبک

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن گلابی اظهار کرد: با توجه به اینکه خودرویی که برای ضدعفونی معابر استفاده می‌شد، امکان ورود به کوچه‌ها و معابر دارای عرض کم را نداشت، کارکنان ایستگاه شماره هفت داخل این ایستگاه روی ۲ دستگاه خودرو نیسان این سازمان تانک ۲  هزار لیتری همراه با موتور برق و دستگاه توربوفن نصب کردند. با این اقدام خودروهای آماده شده قابلیت ضدعفونی کردن معابر کم عرض شهر را پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر با استفاده از ۸ دستگاه خودروی تجهیز شده این سازمان خبر داد و گفت: در عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر، نیروهای عملیاتی این سازمان با پوشش کامل حاضر شده و ضدعفونی معابر را در نهایت دقت و توجه انجام دادند.

وی افزود: براساس اقدامات انجام شده آتش‌نشانی اصفهان برای مقابله با شیوع کرونا، ماسک‌های تنفسی در اختیار پرسنل اداری این سازمان قرار گرفته و برای استفاده تمام آتش‌نشانان، ایستگاه‌ها و محل‌های قرارگیری امکانات عملیاتی آتش‌نشانی اصفهان مواد ضدعفونی خریداری و ارائه شده است.

آتشپاد گلابی بیان کرد: توصیه‌های لازم برای ورود آتش‌نشانان به محل حوادث تذکر داده شده تا در صورتی که موارد مشکوک و محل آلوده است تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از لباس‌های مخصوص استفاده کنند.

وی اظهار کرد: از تمام شهروندان انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی و جمعی، مراقبت‌های شخصی و همچنین پرهیز از هیجان‌زدگی، نهادهای دست‌اندرکار را در پیشگیری از شیوع این بیماری یاری کنند.

کد خبر 497690
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha