مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یک هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان توزیع شد.

توزيع بسته‌های بهداشتی بین رانندگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی گفت: علاوه بر ارسال این بسته‌ها که از امروز ۱۶ فروردین آغاز شده، از همان زمان آغاز شیوع ویروس کرونا نیز به طور مستمر علاوه بر شست و شو و ضدعفونی کردن روزانه محل پایانه، از رانندگان نیز تب سنجی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: براین اساس همه محل‌های مورد استفاده رانندگان و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، سالن‌ها و صندلی‌های پایانه کالا و سرویس‌های بهداشتی به طور مرتب گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

حق لطفی ادامه داد: تابلوهای حاوی پیام‌های بهداشتی هم برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس برای توجیه و آگاهسازی رانندگان در پایانه حمل بار نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در این مدت برای جلوگیری از تجمع‌های غیرضروری، علاوه بر جلوگیری از حضور افراد دیگر به غیر از رانندگان در سالن‌ها، هنگام مساعد بودن شرایط جوی نیز  فرایند اعلام بار در محوطه روباز و خارج از سالن انجام می‌شود.

۸۴ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان قزوین فعال هستند.

کد خبر 497675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha