مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

مدیرعامل مخابرات استان قم گفت: سرویس VDSL قادر به افزایش ۴ برابری سرعت اینترنت برای کاربران است.

اینترنت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از قم نیوز، سید اسدالله دهناد افزود: واگذاری سرویس VDSL در قم از اواخر سال۹۸ آغاز شده و در این مدت کوتاه، تاکنون ۵۸۹۴ سرویس VDSL در شهر قم نصب شده که ۳۲۸۰ مورد آن نیز دایر شده است.

وی بیان کرد: VDSL نوعی سرویس اینترنت پرسرعت است که قادر به افزایش ۴ برابری سرعت اینترنت برای کاربران است. در این سرویس کاربران قادر خواهند بود با سرعت ۴۰ تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه (بر اساس فاصله مشترک تا مرکز مخابراتی) برای دریافت اطلاعات و بین ۲۰ تا۵۰ مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات اقدام کنند.

دهناد، سرعت بسیار بالای این سرویس جدید را در مقایسه با ADSL مورد توجه قرارداد و گفت: حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در سرویس ADSL هشت مگابیت در ثاینه و سرعت آپلود اطلاعات از کاربر به اینترنت ۸۰۰ کیلو بیت در ثانیه است به همین دلیل سرویس VDSL خدمات بسیار بهتری را به مشترکان ارائه می‌کند.

مدیر عامل مخابرات قم ادامه داد: ۱۲۸ روستای استان از ADSL بهره‌مند هستند و واگذاری VDSL به روستاها نیز در آینده‌ای نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: هم اینک حدود ۱۰۰ هزار کاربر مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات هستند و واگذاری سرویس VDSL به مشترکانی که امکان فنی دارند در اسرع وقت انجام می‌شود. همچنین مشترکانی که تمایل به تغییر سرویس اینترنت پرسرعت خود به VDSL دارند می‌توانند ضمن تماس با ۲۰۲۰ از اطلاعات بیشتردر این زمینه برخوردار شوند.

کد خبر 497574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 0
    دهناد، سرعت بسیار بالای این سرویس جدید را در مقایسه با ADSL مورد توجه قرارداد و گفت: حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در سرویس ADSL هشت مگابیت در ثاینه و سرعت آپلود اطلاعات از کاربر به اینترنت ۸۰۰ کیلو بیت در ثانیه است :| حداکثر سرعت دانلود adsl 16 مگابیته نه 8 آپلودشم 2 مگابیت