معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که وضعیت ترافیک امروز تهران نگران کننده است چراکه هر یک از این خودروها می توانند ویروس کرونا را به محل کار و خانه منتقل کنند.

ايرج حريرچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس از وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در استان‌هایی که زودتر شیوع کرونا شروع شده و معمولا استان‌های پرخطر بودند روند رو به نزول است و تعداد بشتری از استان‌ها این روند را دارند اما متاسفانه برخی استان‌ها از نظر تعداد موارد و مرگ و میر روند صعودی نسبی دارند استان‌هایی هستند که ویروس کرونا دیرتر وارد شده است.

وی گفت: بابت وضعیت تهران نگران هستیم. تهران نقش کلیدی ارتباطی با سایر استان‌ها دارد و هرگونه وجود ویروس در حد حتی متوسط باعث انتشار به شهرهای دیگر می‌شود، به خصوص شهرهای اطراف تهران که تبادل زیادی از نظر اشتغال با آن دارند.

وی ادامه داد: همان طور که رئیس جمهوری گفته است، روند کرونا در اکثر استان‌ها نزولی است اما به معنی مدیریت بیماری است نه سرکوب بیماری و هنوز نگران هستیم.

حریرچی افزود: سطح ترافیک امروز در تهران نگران کننده بود. در برخی بزرگراه‌ها خودروها ایستاده بودند و هر کدام می توانند ویروس را به خانه یا محل کار ببرند.

کد خبر 497572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهر IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    9 2
    وقتی نمیشه به خودروهای عمومی اعتماد کرد مردم ناچار از خودروی شخصی استفاده خواهند کرد و در این شرایط باید شرکت ها تا ریشه کنی ویروس تعطیل می شدند چون شرایط ناامن سرویسهای رفت وآمد و سرویس های غذاخوری و رختکنی پرسنل باعث خطرافرینی برای کارکنان و خانواده هایشان خواهد بود
  • سها IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    9 1
    وقتی شرکت های خصوصی الزامی برای تعطیلی ندارن و کارمندها رو اجبار می کنن که تو محل کار حاضر بشن وگرنه اخراج می شن، نمیشه خرده ای به ترافیک اولین روز کاری گرفت. دولت باید یه فکری واسه شرکت های خصوصی بکنه که تعطیل نمیکنن!
  • رضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    2 0
    شما نگران ترافیک نباشید. از امروز روسای ادارات گفتند سرکار حاضر شوید! وقتیکه برنامه ریزی ندارید. حالا حالا کرونا مهمان ما خواهد بود!
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    2 1
    دولت محترم، اینترنت رایگان بدید. نظارت بر قیمت ها داشته باشید. بسته معیشتی یک ماهه به همه اقشار و آحاد ملت بدید، اون وقت مطمئن باشید ترافیک نمیشه
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    وقتی دوتا وزارتخانه های بهداشت و صمت که از یک دولت هستند اینقدر اختلاف نظر دارند فقط باید به خدا پناه برد
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    وقتی طرح ترافیک اجرا نمیشود وفتی قرنطینه اجباری نمیشود چرا مثل کشورهای خارجی قرنطینه نمیکنید والا ما هم آدم هستیم