دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان‌ و بلوچستان از کشف و ضبط ۴۰۰ دستگاه تب‌سنج قاچاق در فرودگاه بین‌المللی زاهدان خبر داد.

تب‌‌سنج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد محبی گفت: در پی اخبار واصله موثق مشخص شد که برخی افراد فرصت‌طلب با سوءاستفاده از شرایط کشور در خصوص بیماری کرونا به مخفی کردن مقادیر زیادی دستگاه ترمومتر(تب‌سنج) در زاهدان اقدام کرده و قصد جا به‌ جایی آنها به پایتخت و فروش به قیمت چندین برابری داشتند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان‌ و بلوچستان افزود: در همین مورد با ردزنی دقیق و اقدام به موقع پلیس فرودگاه، تعداد ۴۰۰ دستگاه تب‌سنج قاچاق که توسط یک فرد خاطی از طریق فرودگاه زاهدان به مقصد تهران بارگیری شده بود شناسایی و توقیف شد.

به گفته محبی، فرد متخلف دستگیر و برای بررسی‌های بیشتر به مراجع قضایی تحویل داده شده که به احتمال زیاد این پرونده ابعاد گسترده‌تری خواهد داشت و توسط دستگاه‌های مسئول پیگیری می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان‌ و بلوچستان ارزش این تعداد ترمومتر را ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تب‌سنج‌های کشف شده با دستور مقام قضایی تحویل دانشگاه علوم‌ پزشکی شد تا در تیم‌های غربالگری و آزمایش بیماریابی مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 497567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha