فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۱۱۱ مرد و زن در یک پارتی مختلط شبانه در یکی از باغ‌ ویلاهای باغستان شهریار از پلمب محل برگزاری پارتی و توقیف ۳۱ دستگاه خودرو خبر داد.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: شب گذشته در پی رصد اطلاعاتی انجام شده توسط همکارانم در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان موفق به انهدام یک باند پارتی فعال در یکی از باغ‌های باغستان از توابع شهرستان شهریار شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۹۱ مرد و ۲۰ زن، از جمله مالک باغ و لیدر این باند دستگیر و برای سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: برگزاری پارتی‌های مختلط، خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده، بدون هیچگونه اغماض ضمن پلمپ محل برگزاری عوامل برگزار کننده دستگیر و برای اعمال قانون در اختیار مرجع قضایی قرار می گیرند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: از مردم فهیم و شریف غرب استان خواستاریم مانند گذشته با پلیس همکاری اطلاعاتی  داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار خدمت‌گزاران خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا،  شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده، این شهرستان متشکل از یک بخش، هفت شهر از جمله شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر است. همچنین شهرستان شهریار دارای شش دهستان و حدود ۴۰ روستا و شهرک مسکونی است.  این شهرستان با توجه به سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بیش از ٧٤٤ هزار و ٢١٠ نفر است.

کد خبر 497407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گمنام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    پارتی گرفتن در این زمان همان بی اهمیت بودن به این مهم است خودشان احساس مسولیت به همنوع و خودشونو ندارن ایا