مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین با هدف مقابله و پیشگیری از کرونا تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

کرونا

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین جمعه ۱۵ فروردین با اعلام این خبر گفت: اجتماعات در این روزها می‌تواند به سرعت موجب انتقال و گسترش ویروس کرونا شود بنابراین ممنوعیت هرگونه اجتماع با هدف حفظ سلامت مردم اتخاذ شده و با افرادی که اقدام به برپایی هرگونه تجمع کنند به عنوان تهدیدکنندگان سلامت برخورد قانونی می‌شود.

منوچهر حبیبی افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کماکان تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد و به نظر می‌رسد با توجه به ارزیابی‌های انجام‌شده و آثار مثبت آن در کاهش شیوع، ادامه تداوم یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: در این مدت صنوف تامین کننده اقلام ضروری و کالاهای اساسی همچنان به شکل عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و از ورود و تردد خودروهای با پلاک غیربومی استان جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح دورکاری دستگاه‌های اجرایی هم چنان تا تاریخ یاد شده ادامه دارد و مقرر شده تا ادارات با ۳۰ درصد نیروی انسانی و کارکنان خود به فعالیت بپردازند.

این مسئول گفت: دانشگاه ها و مدارس همچنان تعطیل هستند و اطلاع رسانی در خصوص تداوم تعطیلی یا فعالیت آنها از طریق رسانه‌های عمومی به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

کد خبر 497312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha