مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ٥٥٠ هزار نفر از شهروندان ری تاکنون در سامانه پایش سلامت وزارت بهداشت (سیب) ثبت نام و غربالگری کرونا شده‌اند.

غربالگری

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین توکلی کجانی جمعه ۱۵ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این‌که ثبت نام شهروندان ری در سامانه سیب وزارت بهداشت را ٤٠٠ کاربر برعهده دارند، افزود: ثبت نام شهروندان در این سامانه با همکاری تمامی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، سپاه و نواحی بسیج انجام شده‌است.

وی با بیان این‌که سنجش سلامت عمومی یکی از راهکارهای مدیریت و کاهش زنجیره انتقال بیماری کروناست، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید ثبت‌نام شهروندان سامانه سیب وزارت بهداشت را با جدیت تمام دنبال کنند.

توکلی ادامه داد: شهروندان و ساکنین شهرستان ری، استان تهران می‌توانند با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود در طرح غربالگری کرونا مشارکت کنند.

سامانه salamat.gov.ir  از بیست و سوم اسفند برای رفاه حال هموطنان و به منظور غربالگری افراد مشکوک به ویروس کووید - ۱۹ در وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است.

این سامانه به هموطنان اجازه می‌دهد به جای مراجعه به مراکز درمانی و  ایجاد ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می گردد از طریق ورود به این سامانه و وارد کردن شماره ملی خود به سوالات ساده خود ارزیابی بیماری کووید - ۱۹ پاسخ داده و راهنمایی لازم را مطابق آخرین دستور عمل های وزارت بهداشت دریافت کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان قرار گرفته است.

 تاکنون ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ ۱۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

کد خبر 497297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha