مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

رئیس پلیس راه ایلام گفت: ۱۰۰ نقطه از راه های ورودی و خروجی در شهرستان‌های یازده‌گانه این استان بر روی گردشگران بسته شده است و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد.

ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا همه مسیرهای جاده ای بین شهری و راه های منتهی به تفرجگاه ها مسدود شده است و گردشگران اجاره ورود به اماکن گردشگری را ندارند.

وی ضمن تشکر از مردم استان برای عدم خروج آنها از منازل خود در سیزده فروردین و همکاری آنها با مسئولان، افزود: معدودی از خانواده ها بر طبق سنت سیزده به در به قصد گردش در طبیعت از منازل بیرون آمده بودند اما این اندک خانواده ها توسط نیروی انتظامی و پلیس راه مستقر در تمام گلوگاه های ورودی و خروجی به منازل خود بازگشت داده شدند.

مسافران به شهرهای خود بازگردند

همتی زاده در خصوص باقی‌مانده مسافران نوروزی غیرمقیم حاضر در استان هم تاکید کرد: این مسافران هر چه زودتر به استان های مبدا خود برگردند قبل از اینکه در طول مسیر رفتن به استان محل سکونت خود با مشکل مواجه شوند زیرا احتمال اینکه در روزهای آینده مقررات ترددهای بین شهری سختگیرانه تر شود وجود دارد.

وی یادآور شد: تا ۲۰ فروردین ماه ۴۰ تیم گشتی پلیس راه در تمام مسیرهای فرعی و اصلی استان گشت زنی می کنند تا با هرگونه تخلفی از سوی رانندگانی که دستورالعمل های ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم تردد بین شهری را نقض کنند، برخورد شود.

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی هزار و ۷۰۰ خودرو

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ خودرو افراد متخلف و متمرد از قانون فاصله گذاری اجتماعی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی شده اند و ۲۰ خودرو از این وسایل نقلیه به علت عدم همکاری راننده و سرنشینان آنها با پلیس توقیف و روانه پارکینگ پلیس شده اند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت سفر بین شهری مسافران از هفته گذشته رسما به استان های سراسر کشور ابلاغ شد و مسافران غیر مقیم باید سریع به استان های محل سکونت خود برگردند و هیچ مسافرت جدیدی نیز صورت نمی گیرد.

کد خبر 497096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha