مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
۰ نفر

جانشین انتظامی استان یزد گفت: فعالیت گشت هوایی پلیس راه برای کنترل مستمر تمامی جاده‌های درون و برون شهری و رصد رفتار ترافیکی رانندگان در استان آغاز شد.

گشت هوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر روز چهارشنبه افزود: این عملیات از روز ۱۲ فروردین‌ماه جاری با آمادگی کامل ماموران آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروز امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگانی که با نادیده گرفتن مقررات اقدام به تردد در جاده‌های شهری و برون شهری داشته باشند شناسایی و طبق مقررات علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

جانشین انتظامی یزد اظهار کرد: رعایت مقررات به خصوص در روز طبیعت توسط مردم و پرهیز از تردد در سطح معابر و خیابان‌ها موجب حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری کروناست.

هاشمی‌فر با قدردانی از افرادی که از ابتدای سال‌جاری تاکنون با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف همکاری داشته‌اند بیان کرد: موفقیت برنامه‌ها و غلبه بر کرونا در گرو همکاری همه افراد است.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های برون شهری استان رفت و آمد می‌کنند.

استان یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلو متر راه فرعی، ۲هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه های آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر، راه‌های شریانی و ملی است.

یزد در بحث طول راه‌های شریانی رتبه ۱۰ کشوری را دارد، از لحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه ۱۴، ‌ طول راه‌های فرعی در جایگاه ۱۵ و طول راه روستایی رتبه ۲۲کشوری را داراست.

استان یزد بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ با یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار دارد.

کد خبر 496943

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha