مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

فرماندار همدان با اشاره به تعطیلی اصناف غیرضروری گفت: برخی واحدهای صنفی نسبت به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بی‌توجه هستند و تاکنون ۶۳ واحد در این رابطه پلمب شده‌ است.

بازار همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین افشاری اظهار داشت: براساس مصوبات استانی واحدهای صنفی غیرضروری موظف هستند تا پایان روز ۲۰ فروردین تعطیل باشند و از ارائه خدمات به مردم صرف نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بی اعتنایی کسبه و بازاریان به مقررات وضع شده سلامتی مردم را به خطر انداخته و تبعات جبران ناپذیری دارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه در قوانین جزایی برای واحدهای صنفی که سلامت و بهداشت مردم را تهدید می‌کنند، مجازات‌های سنگینی تدوین شده گفت: در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری، نه تنها هیچ فایده‌ای ندارند، بلکه خود عامل اصلی در تقویت زنجیره انتقال این بیماری است.

به گفته افشاری عرضه اقلام مورد نیاز مردم در حوزه دارو و غذا به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و مردم از این بابت نگرانی نداشته نباشند.

ممانعت از ورود ۶ هزار خودروی غیربومی به اسدآباد

فرماندار اسدآباد هم امروز گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در چهار روز گذشته ۱۲ خودروی متخلف هر کدام به میزان ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ۲۴ خودرو نیز ضمن جریمه ،توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

مجید درویشی با اشاره به تشدید کنترل ورودی و خروجی شهرستان گفت: در مدت زمان یاد شده بیش از ۶ هزار خودرو غیر بومی که از کرمانشاه، ایلام و تهران قصد ورود به این منطقه را داشتند، برگشت داده شد. 

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای روز طبیعت پیش بینی شده است اضافه کرد: پارک ها، ورودی مراکز تفریحی و روستاهای توریستی، گردشگری مسدود و تعطیل بوده و هیچ یک از مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مهمان نیست.

کد خبر 496936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha