مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

فرماندار طالقان گفت: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ورودی جاده زیاران - طالقان از صبح روز ۱۳ فروردین ماه بسته شد.

پلیس جاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، بهنام جهانی چهارشنبه ۱۳ فروردین در گفت‌وگوی تلفنی با ایرنا افزود: انسداد در ورودی جاده زیاران - طالقان  از صبح  ۱۳ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ادامه دارد، بنابراین از تردد خودروها جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد:  فقط آمبولانس و خودروهای امدادی، نظامی و انتظامی می‌توانند تردد داشته باشند و امکان خروج به سمت اتوبان وجود خواهد داشت.

فرماندار طالقان  ضمن در خواست از مردم برای ماندن در خانه با هدف  حفظ سلامت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد: باید از هرنوع  حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری کرد.

جهانی خاطرنشان کرد: تمام  ظرفیت کادر درمانی و سایر دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته با تمام توان در خدمت مردم برای پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان بوده و  ماندن در خانه بهترین حمایت  و همراهی با کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه در تلاش هستند.

وی بیان داشت: باید همه در این اوضاع نابسامان از رفت و آمد به روستاهای گردشگری، خودداری و با مسئولان همکاری لازم را داشته باشیم و تحت هیچ شرایطی در روز سیزده به‌در باهدف گذراندن وقت و تفریح به بیرون و روستاهای اطراف شهرها مراجعه نشود.

فرماندار طالقان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان طالقان ممنو عیت ورود برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن به شهرستان طالقان  اعمال و در صورت عدم رعایت دستورالعمل مربوطه برابر قانون مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: تمام  پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی تعطیل شده و بر پایی ایستگاه های صلواتی  توزیع نذورات شعبانیه در نیمه شعبان  نیز ممنوع شده است.

جهانی یاد آورشد: برگزاری هرگونه مراسم که منجر به تجمع افراد و انتشار بیماری شده و بر خلاف پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص بیماری کرونا در اعیاد شعبانیه نیز براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان طالقان ممنوع شده است.

وی اظهار داشت: تمام اصناف و کسبه شهرستان به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از ساعت ۲۱ روز سه شنبه تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۳ فروردین تعطیل بوده و فقط صنوف ضروری که قبلا اعلام شده فعالیت خواهند داشت.

شهرستان طالقان با ۸۳ روستا در استان البرز، تنها شهرستانی است که هیچ مورد ابتلا به کرونا درآن مشاهده نشده است.

کد خبر 496913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha